It's alright if you wanna come back

☕ Vinter har kommit till Västerås! Det är minusgrader och det ligger någon millimeter snö på marken. Imorgon ska det tydligen snöa ganska mycket och jag är så himla pepp inför detta!
 
☕ Har pluggat idag, eller rättare sagt rensktivit föreläsningar så det blir lättare att plugga inför tentan.
 
☕ Lyssnat på min "Discovey weekly"-lista på spotify. Ganska sad/lugna låtar, men mest det jag lyssnar på nu för tiden, för jag är ganska sad. Och det är okej, och jag vet att det kommer vara äver om några månader, men det är så det är nu, och det är okej att det känns förjävligt. Det är okej.
 
☕ Jag har haft en världsbäst helg för Ida-Lisa var ju här så har hängt massa tillsammans med henne och Marie. I lördags var vi ute och åt och drack öl på Pitchers. Bilder på detta får ni se en annan gång.
 
☕ Till helgen ska jag till Stockholm och träffa mamma som är där på en jobbutbildning. Hon stannar kvar en natt så att vi kan umgås. Längtar så mycket!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback