Vi mot världen

Ligger för tillfället i Maries soffa medans hon nattar Hampus. När han har somnat ska vi ta varit glas vin. Helt okej fastän det är måndag. Har varit här hela dagen, förutom när jag var hos psykologen en timme. Well, jobbar tisdag-torsdag denna vecka, sen så åker jag till Stockholm på fredag och myser med Hanna och Towe (vi ska ha pyjamasparty och ha scream queen-maraton!), och på lördagen träffar jag Panda-Emelie på centralen och så följer hon med mig till Västerås för vi ska på kanintemafest hos Maria på kvällen! Hur pepp liksom?! Söndagen kommer jag spendera död i sängen, om jag har aptit ska jag beställa hem pizza 🍕 

Just det, det enda som typ går åt repeat i mina hörlurar just nu är "The hjärta & smärta". Så true höstmusik.  

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback