LONDON DAG 4

Jag vaknade vid nio och ba "alltså jag är inte bakis???". När hände det senast?, typ ca aldrig. Emelie sov och jag övervägde att gå och äta frullis, men när jag upptäckte att jag inte tvättat bort sminket sedan kvällen innan kändes det som en himla jobbig grej att göra, så jag gick och la mig och sov istället. När jag vaknade igen kom jag på att jag dagen innan köpt en blåbärsyoghurt, så den fick bli min frukost. Chillade, kollade bloggar och liknande innan jag bestämde mig för att masa mig upp och göra mig iordning. Precis när jag var klar och hade tänkt att gå ut och utforska området lite så vaknade Emelie, så då väntade jag på henne och så gick vi ut tillsammans. Mycket bättre så! Då vi både varken ätit frullis/väldigt lite gick vi till en bar som heter "The ring" (precis som skräckfilmen) och som ligger i ett kvarter som heter "The cut". ALLTSÅ?!?!?! Så makabert att först ha en bar som har samma namn som en skitläskig skräckfilm, men att sedan ha den i ett kvarter med det namnet är bara så knäppt? Är ganska upprörd över detta. Hur som beställde vi mat, Emelie tog fish and chips och jag tog en veggieburgare. Välbehövligt! 
 
Vi hade inga planer för dagen så bestämde att vi bara skulle traska omkring i soho. Sagt och gjort så tog vi tunnelbanan till Marble Arch och utgick därifrån. Kanske inte den smartaste vägen men det var mysigt iallafall. Hittade mysiga affärer, såg fina parket och byggnader. En perfekt chilldag med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback