Direkt från jazzbalkongen

Här sitter jag på balkongen och lyssnar på en spellista med kvinnliga jazzmusiker. Perfekt mysa-på-balkongen-musik har jag upptäckt. Idag efter jobbet tog jag med mig Maria och drog till ett par, tre second hand-butiker för att leta eter kläder. Ville hitta något nytt att ha på mig på tisdag när skolan börjar men det var dåligt med kläder. Eller nej, det var det väl egentligen inte men ni vet, vissa sitter konstigt, andra passar inte alls och en del luktar läskigt (en tröja jag provade påminde om en patient haha), men jag fick iallafall med mig en vit trekvartsärmad luddig (!) tröja, en blus och en lackväska. Och ett läppstift, fast det var ju såklat nytt och oöppnat haha.
 
På fredag ska jag och J också ut på loppisjakt. Vi har tänkt att åka mot Sala till, för där ska det tydligen finnas några bra ställen. Jag önskar att jag hittar några bra kläder och en TV-bänk som jag inte får vägglöss-feelings av. Eller ett soffbord. Eller både och. Vi får se.
 
Nu ska jag masa mig in från min jazzbalkong för jag MÅSTE färga håret. MÅSTE.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback