Hampus 2 år!

Igår fyllde min lilla skruttiga safarisnok hela 2 år! Alltså, tänk vad stor han har blivit och vad fort det har gått! Han är världens finaste lilla kille 
 
 
Jag och J var där på fika eftersom J är upptagen imorgon och inte kan komma på Hampus riktiga 2-års kalas då. Hampus fick i present av mig "Majas ABC"-bok och en alfabetsplansch eftersom han börjat kunna bokstäverna. Han visade oss även kaffemaskinerna han fått på morgonen av Marie och Magnus (han älskar kaffemaskiner, jag förutspår en karriär som barista) samt brödrosten som han noga beskrev att "nu åker dom ner" och "nu åker dom upp".
 
 
Vi lekte en stund vid hans parkeringsgarage som han hade fått, innan det var dags för fika. Hampus hade berättat innan att han vill ha saft på sitt kalas, och såklart fick han saft. Han fick även blåsa ut ljusen på kladdkakan. Mycket nöjd kille vill jag lova!
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback