The world still loves you, mr. Saturday.

Det är onsdag och jag har dragit på mig bronkit/luftrörskatarr så hostar mest så fort jag pratar eller skrattar eller är ute i kalla luften. Imorgon är det torsdag och direkt efter jobbet åker jag till Stockholm för att träffa Panda-Emelie; vi ska nämligen boka hotell inför vårt Londonbesök. Okej, inte värsta grejen pga vi vet reda vilket hotell vi ska bo på (samma som förra gången pga bra frullis, säng och område), men ska bli mysigt att ses för vi har inte setts sedan lucia! Så vi kanske dricker nån öl för att fira och lyssnar på peppig musik och sen sover jag över där. När Emelie åker till jobbet tar jag en tur förbi centralen där jag ska luncha med Mattias innan jag åker tillbaka till Västerås. Är ledig fredag och lördag, ska extrajobba på infektion på söndag. Har inget direkt planerat att göra på mina lediga dagar förutom att jag MÅSTE STÄDA. Måste ALLTID städa pga stökar ALLTID ner. Det är verkligen totalt omöjligt för mig att hålla iordning, blir stökigt på en dag liksom. Men ska försöka städa och byta gardiner i vardagsrummet och sen kanske bära ner fåtöljerna i förrådet pga vet inte om jag ska ha kvar dom där. Well, hälften av detta lär inte ens bli av men en kan ju alltid drömma ni vet.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback