& bakrutan är skitig som fan men det spelar ingen roll för jag ser mig aldrig om

Nytt år, nya möjligheter! Nej, skojar. Hatar hetsen kring att alla ska ändra sina liv bara för att blivit ett nytt år, liksom, det blir inte lättare för dig att sluta röka eller börja röra på dig och gå ner i vikt bara för att det blivit januari igen.
Oh well. Mitt nyår spenderade jag hemma hos Marie och hennes lilla family. Vi åt supergod mat, spelade TP med barnfrågor och lyssnade på musik. Gick hem vid halv tre-snåret. Vaknade vid 11:45 dagen efter att var superlycklig över att inte vara bakis pga skulle börja jobba kl. 13:00. Lyckat nyår!
 
Ikväll kommer Maria till mig. Vi ska pyssla och nu idag har jag fått nån slags inspirationsflow och vill göra om i mitt vardagsrum och måla om soffbordet och byta gardiner. Hoppas att det håller i sig tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback