Hej från semestern!

Hej allesammans!
Det var ett tag sedan. Jag är inne på min sista semestervecka och har ingenting inplanerat alls, så himla skönt. Hitintills har jag hunnit med att vara ett par dagar i Budapest med J, varit på Cityfestivalen i Västerås med mina vänner, druckit bubbel och haft det kul. Min familj har även varit och hälsat på hos mig nu i helgen då det var power meet här. Inte för att jag är något fan av bilar men alltid kul att få besök liksom!
 
Idga fick jag reda på att jag från och med i höst och ett år frammåt ska läsa vidare till psykiatrisköterska! Är peppa nu men vet att jag antagligen kommer hata mig själ i höst pga alla vårdvetenskapskurser, men det löser sig. Och har jag genomlidit tre år innan så klarar jag av ett år nu. Så ska väl jobba typ 5 veckor till efter semestern innan det är dags för skolan. Nu ska jag bara införskaffa mig en dator (då jäklar ska jag blogga hörrni!), anteckningsblock och pennor (hatar att anteckna föreläsningar på datorn...). Kommer bli kul!
 
Här är lite bilder från min semester hitintills:
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback