Vi kommer alltid va' betongbarn

Livet har ju rullat på i en hiskelig fart den senaste tiden och det har ju varit himla festligt. Förra helgen var jag i Stockholm och på klubb Stay Shoreline där jag dansade, drack öl, pratade en snabbis med Ola Salo (!!!!!!!!!), trillade och slog upp knäet  på vägen till tunnelbanan så Emelie fick plåstra om mig, hann pussas en snabbis med J då han också var i Sthlm samtidigt, innan jag och Emelie drog till Brommaplan, köpte veggieburgare, åkte hem, åt och somnade. På söndagen satt vi på Emelies balkong några timmar innan jag tog bussen tillbaka hem.
 
 
 
Men nu känner jag att det börjar bli mycket. Längtar efter att bara få vara hemma, ligga i soffan eller på balkongen och titta på serier, läsa eller lyssna på poddcast/dokumentärer. Längtar efter att få göra ingenting. Så nu har jag, fram till semestern, lagt in tre stycken "NO!"- dagar i kalendern då jag inte får planera någonting i förväg utan bara göra det jag känner på just den dagen. 23 dagar kvar till semestern, och då ska jag, förutom att åka till Budapest med J ett par dagar, bara ligga på min balkong och chilla.

Kommentarer
2016-06-02 @ 12:06:44

Mysigt med semester <3 jag ska nog jobba hela sommaren som det ser ut nu.

Svar: Då blir du rich bitch sen då 💰 (oki kunde inte låta bli att rimma där, sorry!)
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback