Ett foto i timmen

Såhär såg min lördag ut när jag tog ett foto i timmen:


08:00
Vaknade mig själv så himla tidigt (wtf? Vet inte när/om det har hänt innan)!  Gick ut i köket och diskade upp disken som fanns. 


09:00
Bestämde mig för att steka veganska pannkakor till frullis medan jag lyssnade på "ring så spelar vi".

10:00
Åt pannkakorna med socker och blåbär som jag plockade i somras, allt medan jag tittade på american horror story s04!


11:00-12:30
Jag och Hedda tog en powernap. 


13:00
Hade bestämt mig för att sy en halvcirkelkjol, så började rita mönster och ha mig. 


14:00
Efter att ha ringt mamma och inte fatta ett jävla skit tog jag en paus och vattnade blommorna och plockade upp lite i lägenheten. 


15:00
Fortsatte att försöka sy på kjolen men gav upp när jag gjort klart hela mönstret och nålat fast/klippt ut tyget och upptäckte att 1. Kjolen skulle bli 3 cm för liten. 2. Jag hade glömt att räkna ut extra cm+sömsmån till där knapparna skulle vara. 
Gav upp. 

16:00
Duschade och valde sedan vad jag skulle ha på mig för kläder tills på kvällen, för jag skulle nämligen dricka öl och gå på stand up!

17:00
Sminkade mig och satte på mig den prickiga klänningen. Här är resultatet:


17:30
Kom på att det nog vore  bra om jag ätit något innan jag stack iväg till J, så kokade makaroner och stekte veggibullar. Tittade klart på AHS-avsnittet jag var mitt i .


18:00
Traskade förbi Marie med min borrmaskin hon skulle låna, innan jag gick hem till J och drack öl. Glömde ta bild men ah, vi lyssnade på musik och drack öl i typ två timmar. 

20:30
Åkte ner på stan och tog en öl där innan det va ju dags för stand up. 


23:00
Time for stand up! Komikern hette Simon Gärdenfors och var helt okej! 
(dålig bild på en bild utav Simon haha)

00:30
Bestämde oss för att vi inte riktigt kände för att gå hem än, så vi drog till World of beer och satt där nån timme tills dom stängde. 
 

01:00
Tog en sista öl på Pitchers innan vi bestämde oss för att åka hem. Mycket väl godkänd lördag!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback