Ser du framtiden, ser du hur inget växer, inget lever men ingen dör?

 

Hörni! Idag har det varit sol och +10 grader! Hade ställt klockan på 09:15 för skulle hinna färga håret innan jobbet, men vaknade av mig själv 07:58, så bestämde mig att kvickt som tusan pallra mig upp ur sängen för att inte somna om. Hann på det viset både färga och klippa håret innan jobbet. Nu är det väl kanske en tio cm kortare och mycket mer pandavänligt. Ska ju ha panda nu typ tre helger i rad så var ju liksom tvungen att putsa till det. Sen hann jag utöver det halvstäda lite och diska, samt njuta lite i solen tillsammans med Ansgar och Hedwig på balkongen.
Igår kom förresten mina två klänningar som jag beställt från Zara: en svartvitrandig med vit krage och en helsvart med vit krage. Har planerat att ha den randiga på lördag när jag ska till Stockholm och kolla på Joel Alme med Panda-Emelie. Blir nog finfint!


Kommentarer
2016-03-16 @ 21:26:51

åh men vill ju se en bild på klänningarna med!!!!!!! :DDDD

Svar: Åh, såklart! Det skulle jag lagt upp bild på. Gör det imorgon 😊
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback