Det peppiga lilla livet

Det vår ute nu, och trots att det ska bli lite kallare någon vecka framöver är jag ändå happi. Här är några superfun saker som kommer hända framöver:
 
- På fredag åker jag till Fagersta för att vara med på Maries mammas 50-års fest som är på lördagen! Ska bli spännande pga har aldrig varit i Fagersta innan haha.
 
- Ska gå (läs: gå) vårruset med några utav mina jobbarkompisar. Ser mest fram emot picknicken efteråt, och att jag kanske ska ha mina dreads på mig.
 
- Kika på "Hedwig and the angry inch" tillsammans med Panda-Emelie. Ola <3
 
- 20/5 släpps "Då som nu för alltid"!!!!!!!
 
- Åker hem till Hanna i sthlm och går på hennes super sweet 25-års party
 
- 28/5 är Ola DJ på klubb "Stay shoreline"
 
- Maria ska ha party och jag kan gå trots att jag jobbar kväll dagen efter pga vi bor 3 minuters cykelväg ifrån varandra
 
- Andra helgen i juni kommer Ida-Lisa ner för att hälsa på sin släkt, och då får såklart Marie och jag också gosa lite med henne. Längtar så!
 
-Sist men inte minst: den 23/6 kl. 15:15 tar jag semester i tre veckor!
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback