Friday I'm in love

Och så var det fredag hörrni! Veckan har gått ovanligt fort, vet typ inte ens vad jag gjort? Idag händer det inte så mycket här hemma. Jag har tagit sovmorgon, läst om drogutlösta psykoser och förklaringsmodeller till psykisk ohälsa, och ikväll ska jag städa iordnig lite och kanske börja renskriva lite anteckningar till tentan som är om prick tre veckor.
 
 
Denna urgulliga klocka trillade ner i mitt brevinkast idag på förmiddagen. Hittade den dock inte i hallen utan i Hedwigs bur. Hon snor alla mina paket om kommer i brevinkastet och gömmer dem antingen under sängen eller hennes bur, så en får liksom gå på paketjakt ett par dagar i veckan när en vet att det borde trilla in lite ebaypaket. Lilla skruttan liksom!

Kommentarer
2016-10-29 @ 15:37:15

vilken fin!! passar dig perfekt! :D

2016-11-08 @ 08:50:12

Haha, men kissen <3 så gulligt att hon tar paketen ändå!

2016-11-09 @ 14:12:38

Så söt klocka :D

Svar: tack! :D
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback