Kent i Linköping- 1 av 6

Förra fredagen tog jag tåget till Linköping för kolla på turnépremiären på kents sista turne. Var ungefär lika pepp som jag var ledsen pga kul att se kent igen men så jäkla sad att detta är den.sista.turnén.. 
 
Emelie hade bokat ett toppenbra hotellrum till oss som var stort och hade fransk balkong, så där satt vi och förfestade och lyssnade på kent. Vi givk även ner till hotellets restairang och åt dödsgoda burgare och drack lokal öl innan vi traskade mot spelningen för att möta upp Hanna, Towe + hennes man. Så fint att inviga premiären med bästa pandorna liksom! <3
 
 
Vi hamnade på typ sjunde raden vid sidan om Martin, okej platser med tanke på att vi kom lite efter att insläppet varit. Min kamera tog dock bara skitsuddiga bilder så det var lite synd, men annars var konserten DÖDSBRA! Alltså dom spelade i över två timmar och deras bakgrundsspel var to die och allt var så bra!!!!
 
 
När spelningen var slut kramade vi Hanna, Towe + man hejdå, och gick och tog en öl. Eller okej, jag tjatade typ på att gå hem för hade så ont i fötterna, men Emelie lyckades övertala mig vilket var bra för vi drack öl på en uteservering trots att det var i slutet på september (kallt ja, men ändå!) och sen hittade vi en PIZZERIA DÄR MAN KUNDE BESTÄLLA ÖL OCKSÅ!!!!! Vi blev helt lyriska, har väl sällan varit med om något så bra! När vi kom tillbaka till hotellet däckade jag på en gång vilket var bra för skulle upp kl. 07:30 för att hina äta frullis innan tåget gick tillbaka till Västerås kl. 09:00. Men så himla fint ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback