Kommer alltid att drömma om vi mot värlen

Hej kompisar!
 
Nu har jag suttit och pysslat lite med bloggens utseende i ett par dagar och börjar känna mig relativt nöjd, så nu känner jag att jag ska blogga järnet!
 
Imorgon ska jag plugga hemma hela dagen, och tidigt på lördag morgon tar jag bussen till arlanda och flyger till Luleå för atth hälsa på Martin och kolla på kent! Konsert 2 av 6. Önskar jag hade kunnat gå på fler, men ja, får väl vara nöjd ändå. Apropå musik så ska jag och Maria gå på Regina Spektors spelning på Cirkus i slutet på oktober, och i november ska jag och Panda-Emelie gå på Hurula! Är så pepp på det, har velat se han länge. Älskar att jag har så mycket konserter inbokade, bland det roligaste i livet liksom. Makthaverskan spelar också i oktober, men jag tror tyvär inte att jag har tid att åka eftersom jag har ganska mycket i skolan då.
 
Jag har planerat att ta hål i öronen också. Har aldrig haft det pga att mamma har sagt att risken är stor för allergi då vi är allergiska mot massa andra saker. Men nu har jag fått någon slags 27-års trots och ba "ska visst skaffa hål i öronen!", trots att mamma avråder starkt. Själv tänker jag att det värsta som händer är att jag blir allergisk och inte kan ha det länge, men har ju klarat mig tjugosju år utan så överlever nog det i så fall.

Kommentarer
2016-10-07 @ 10:09:29

ska du på klubb panda 29 oktober??? :D

Svar: vet inte, beror på om två av mina gamla gymnasiekompisar kommer upp den helgen, men om dom inte gör det ska jag dit! du också? :D
Cheapo Starfighter

Carin
2016-10-08 @ 17:52:26

Ta hos en piercare med kanyl, kommer gå galant och välj kirurgisktstål i smyckena. Är själv allergisk mot massa saker, samt eksem. Har öron och näsa piercad.
Enda som krånglar är hål tagna med pistol.
Lycka till ❤️

Svar: Tack för tips! <3
Cheapo Starfighter

2016-10-09 @ 17:41:28

Låter som en superfin helg! Hoppas den var precis så bra och att det gick bra med öronen! Kraaam!


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback