En morgon på balkongen.

Kom för ett tag sedan hem från Marie och Hampus då jag hängt med dom i några timmar. Nu är det dags att börja läsa artiklar och studiehandledningen för imorgon ska vi som sagt börja med vår gruppuppgift, så jag ska försöka vara disciplinerad och köra igång på en gång så jag kan sova vid 22. Försöker gå och lägga mig vid den tiden sedan en vecka tillbaka, dels för att jag varit så TRÖTT efter att ha kommit hem från skolan, men också för att läkaren ville att jag skulle ha mer fasta sömnrutiner och se om det funkade mot min trötthet. Anyhow.
 
Imorse satt jag och Hedwig (Ansgar var ocksp med fast han satt i sitt katträd) på balkongen och åt frullis. Måste ju passa på medan man fortfarande kan göra det, vet ju aldrig när hösten slår till. Passade på att föreviga med suddiga webcambilder, men tänkte bättre det än ingenting.
 
(det där hörnet är hennes hörn i soffan. Hon brukar ligga där i ett par timmar när det är sol och njuta. Gullis liksom!)

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback