Unicornfest

I lördags kväll var vi bjudna hem till Nadja på enhöringsfest. Kan ju vara den bästa idén på hela året typ? Klart bland dem bästa temafesterna jag varit på. Jag hade tänkt att vara en enhörning, men klänningen jag skulle ha var alldeles för stor, så jag fick tänka om och bestämde mig istället för att vara enhörningsskötare till min enhörning C. Jag hade peruk på mig pga känns som om alla enhörningsskötare har pastellhår? Kolla vad fina vi var!
 

På festen hade Nadja dukat upp bål, och det fanns även en liten pool med bollar i som en fick sitta i. Jag tog såklart plats i den pga gillar att sitta på golvet, och det blir ju såklart ännu roligare om det är en pool med bollar en sitter i! Hon hade också fixat så att vi fick pimpa våra egna strutar att ha chips i, och finast strut fick ett pris. Gissa vem som vann? Moi! Fick en fin blyertspenna med ett enhörningssuddgummi på. Ska ha det i mitt pysselrum när det har blivit klart.
 

De andra åkte ner på stan sedan, men jag och C åkte hem för att jag skulle jobba på söndagen. Så fin, braig och fantasifull fest! 💖

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback