Pass this on

Hej!
 
Nu är klockan 20:14, och jag borstade tänderna och klädde på mig pyjamasen för en halvtimme sen i tron om att klockan var runt 21:30. Haha, bra koll där. Imorgon har jag redovisning i skolan så det är väl bra att jag är redo för sängen nu. Får underhålla mig med att läsa och kolla på serier tills jag känner mig redo att sova.
 
Nästa helg kommer Panda-Emelie hit och är här från fredag kväll-söndag! Vi har planerat in en myskväll på fredagen, shopping på lördagen och på lördagskvällen ska vi gå på pinchos och äta. Har hört så mycket bra om det stället, plus att dom har veganska rätter också! Angående shoppingen är jag så himla sugen på att köpa nya saker till mitt bo, vill ha det vårmysigt liksom. Har tänkt att ha en lite lägenhetstour sen så ni kan få kika hur jag bor!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback