She's the kind of girl who'll smash herself down

Har tillbringat oräkneligt många timmar vid mitt köksbord framför min dator, omringad av böcker, ihopknycklade post-it-lappar och urdruckna tekoppar. Detta med att skriva uppsatsen är kul men också väldigt frustrerande. Ibland känns det som att jag inte har den blekaste aning om vad jag faktiskt pyssla med? Well, imorgon ska vi ha mittseminarie så får väl se då om jag är helt ute och cyklar eller om jag faktiskt är på rätt väg.
 
 
 
Ansgar har fått tillbaka sina eksem som han hade i somras så han går sedan i lördags ikädd sin tratt igen. Han är så ynklig när han har den på sig, men blir även extra mammig så vill gärna ligga och sova nära mig på natten. Hedwig är mest sur för att jag pluggar hela tiden så jag har fått flytta ut hennes och Ansgars kudde till bänken i mitt kök, så nu är hon lite nöjdare när hon kan ligga där och hålla mig sällis. Skruttan.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback