Förvisad till vardagsrummet

Idag är en golvlggare här och ska dra ur vår gamla plastmatta i köket för att kunna lägga in en ny imorgon. Bara det att nu är hela köksgolvet spacklat så jag kommer inte härifrån eftersom enda utvägen är genom köket, haha. Så I guess att jag fåt sitta här ett par timmar medans spacklet torkar. Tur att jag har både dator, broderigrejer och TV här inne. Det går ingen nöd på mig helt enkelt. Får passa på att fixa iordning lite här inne nu också.
 
Annars då? Imorgon ska jag åka till Marie och hälsa på. Hon är ju superpreggo och kläcker ur sig ett kid när som helst nu typ. Så tänker att jag måste passa på att hälsa på henne innan det kommer. På lördag ska jag och C ha en Harry Potter-maskerad här hemma och jag ska vara professor Trelawney. Har en asbra outfit så det kommer bli awesome! Ska självklart ta en massa bilder så ni också får se. Annars ska jag bara vara hemma och vila, jag blir fortfarande ganska trött av att hitta på saker så det känns jättesköntatt ha tid att hinna återhämta sig på.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback