Lägenheten del 4: köket

Förra veckan fick vi nytt golv i köket. Äntligen! I samma veva passade vi även på att tapetsera fondväggen, varför vänta med det liksom. Igår satte vi även upp en hylla. Såhär såg köket ut innan totalrenoveringen:
 
 
 
 
Och såhär ser det ut nu, vi är så himla nöjda! Den första bilden är tagen med ryggen mot hallen och är alltså det du ser när du ska gå in i köket.
 
 
Här är fondväggen. Visst blev det snyggt? 
 
 
På den lilla hyllan förvarar vi högtalare, kattgrejer och flingor.
 
 
Här är hyllan vi satte upp igår, det blev så bra!
 
 
Har såklart också en hylla där jag förvarar mitt te. Det knäppa dock att jag knappt dricker något te alls när jag är ensam, men när det kommer personer hit och vi ska fika eller liknande så hinkar jag i mig. Ser nog mest te som en sällskapsdricka som är godare att dricka när en har sällskap.
 
 
Och till sist två bilder på saker som jag bara tycker är extra fina.
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback