And my heart goes bom bom bom

S.V.E.T.T.A.S. Precis som alla andra i detta land gör just nu antagligen. Jag är ju en person som föredrar kyla framför värme så jag längtar något otroligt till vintern. Det är ju ändå lättare att klä på sig kläder om en fryser än vad det är att ta av sig när det är varmt, för det är precis lika varmt ändå. Tack och lov så har vi en fläkt  sovrummet så det är inte olidligt varmt där inne vilket jag tänker är det viktigaste. 
 
Annars har jag kommit in i något slags renisningshumör? Vill rensa och ha det "clean" vilket gör mig konfunderad för jag har aldrig varit sån innan. Det negativa med detta är att jag är så fruktansvärt dålig på att just rensa så det är svårt att ta sig i kragen och faktiskt börja. Vet att jag vill börja med gästrummet, står inte ut med det rummet just nu. Det har liksom fungerat som ett rum där vi stället in andra saker som vi inte vet vad dom ska vara någonstans. Måste VERKLIGEN ta tag i det, ska bara hitta ork och motivation. Kan bjuda på en bild på en utav mina favorithörnor i lägenheten så länge, visst är den fin? ❤︎
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback