Gotland

Hej hej hallå!
Vi anlände till Gotland inatt och kors i taket så sov jag inte en blund på överfarten??? Vem är jag ens liksom. Somnade dock så fort jag lagt huvudet på kudden så var ju ganska trött ändå.
Idag har vi varit runt lite, bland annat till en stor växt- och inredningsbutik! Hittade så många växter som jag ville ha men eftersom vi inte har tagit bilen över så kan vi inte släpa med dom hem, speciellt eftersom det är kyligt och dom skulle dö på dirren typ.
 
 
 
Imorgon ska vi in till Visby och kika runt. Det är ju C's första gång på Gotland så då passar det bra att besöka Visby denna gång eftersom vi förhoppningsvis är här igen när det är sommar, och då känns havet mer lockande.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback