Happiness hit her like a train on a track

 Det här har jag gjort de senaste dagarna när det varit total högsommarvärme. Tänker att detta kanske är den enda sommaren vi får detta år och att resten av den riktiga sommaren kommer regna bort? Skulle ju inte förvåna mig faktiskt. Därför har jag passat på att njuta, låt oss ta en liten titt!
 
 
Igår var jag och Maria på Löga och badade. Ja, ni läste rätt, vi badade! Och det var inte ens kallt i vattnet??? Jag hade ju räknat med att domna bort lite i kroppen först innan en vande sig men det hände inte alls. Någon sa att det kändes som att det var 20 grader i vattnet vet inte om det stämde. Skönt var det i alla fall! Älskar ju att bada för dom som missat det.
 
 
Annars har jag faktiskt hängde en del i trädgården. Det finns ett par fruktträd och under dom är det skugga så där har jag legat och läst och lyssnat på poddar. Sån himla lyx att ha en trädgård!
 
 
Balkongen är också färdigfixad men har inte hängt på den så mycket eftersom jag mest varit i trädgården. Men fin blev den iallafall, kommer nog att sitta där när det blir lite kallare och en inte vill ligga på gräsmattan.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback