Skogen

Idag var jag och C på utflykt i skogen, because why not? Den påminde väldigt mycket om den hemma i Småland så fick lite hemlängtan där mitt i allt, men alltså, skogen är så underskattad? Borde helt klart vara där oftare och bara vara liksom. C hade också fixat avkadowraps som vi avnjöt där i solen och hjälp vad varmt det var! Satt där i tjocktröja och ångrade mig att jag inte tagit någonting tunnare haha, men hellre vara lite för varm än att frysa. Helt klart en finfin söndagsutflykt!
 
 
Annars har jag jobbat fredag, lördag och idag söndag och det har gått jättebra. Blir mest lite frustrerad över att vara där så kort tid, precis som jag förutspådde, men ska fortsätta på 25% i någon vecka till iallafall för att vara på det säkra med att det går fortsatt bra.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback